lunes, 9 de mayo de 2011

Dificultats i diferencies.

Dificultats que fan que se te lleven les ganes de tot.
No em servix allo de "pues si et dones per vençuda tan prompte es que no ho vols realment". No es aixo. Estic cansada de donar i no rebre, senzillament. O potser si que siga aixo, que realment no vull estar malament sempre, pendent de alguna altra persona, vull anar al meu rollo, que tot siga fluid, casual i que parega senzill.

Potser demane massa. Em dona igual.

M'he donat compte de que no soc com creia. Que no he canviat tant des de que tenia 16 anys. La meua mecanica de "si no deixa, deixar-ho" continua ahi, per molt que jo creguera que no. I m'agrada.

Senc indiferencia, al menys ara. I sempre he pensat que la indiferencia es molt pijor que la mala hostia.
Com dirien a l'APM... bye bye, hasta otro ratito ;)


Sonant: Wheel in the Sky -  Journey.


No hay comentarios:

Publicar un comentario