domingo, 27 de marzo de 2011

Aquesta, per tu! :)


Esta va per tu tonta! I vaig a lluir-me per una vegada en la meua vida en una bona llista de motius, records, etc.

Encara recorde quan ens vam coneixer... 8 anys que van ja... teu pots creure?? Des dels 12! I mira que hem passat coses, eh! No podria comptar la de vegades que has estat al meu costat en els moments mes complicats, sense avisar ni res, tu tan sols has estat ahi, un dels meus maxims pilars, una de les persones que millor em coneix, la meua tutsi :)

Crec que no podria descriure amb paraules la classe de vincle que ens uneix, perque no es especial, ni es unic, ni som Amigas Forever, no... va molt mes enlla de tot aixo (y lo sabes nena).

Quantes vegades hem pensat "buf! pues quan arribe a la uni..." i aci estem, amb 20 anys dos, i l'altra cami de fer-los, fent realitat aquelles coses que vam pensar que es quedarien ahi, en un simple desig de una classe avorrida... i no tot el mon pot dir aixo, eh!

El que et vull dir amb tot aço, es que nose on estarem d'aci uns anys, ni l'any que ve, ni el mes que ve, pero a dia de hui, estic molt orgullosa de haver format part de la teua vida, de la teua historia, i durant tant de temps... No et preocupes pel 2, no es res important, dema comprovaras que estas igual de jove, i que tindras les mateixes capacitats festeres que fins ara, pero estrenant decada (i en magdalena!!) jajaja

Tonta del cul... t'estime, i aixo, per molts anys que passen i per molts que en tingam, no canviara.

Estava buscant una canço nostra, i definitivament em quede amb aquesta:

No hay comentarios:

Publicar un comentario